FAQ’s

Veel gestelde vragen (FAQ’s)

Recent heeft u van ons een brief ontvangen, waarin wij een voorstel hebben gedaan voor een datum en tijdstip voor onderhoud (of vervanging) van uw ventilatiesysteem, in opdracht van uw verhuurder.

Wat kunt u van ons verwachten?

Als u het eens bent met de voorgestelde datum en tijd kunt u telefonisch (0495-544510), via de email (planning@spiro-clean.nl) of via het contactformulier uw afspraak bevestigen.

Bent u niet in de gelegenheid om op de genoemde datum en tijd in uw woning aanwezig te zijn, verzoeken wij u om contact op te nemen met onze afdeling planning, voor het vaststellen van een nieuwe datum en tijd. Wij zullen er alles aan doen, om ons aan uw wensen aan te passen, mits mogelijk binnen de werktijden en werksoort.

Waarom vragen wij u de afspraak te bevestigen en wat doen wij nadien met uw gegevens?

Voor het plannen van alternatieve afspraken, zijn wij afhankelijk van de contactgegevens van de bewoners van het complex / de straat waarin wij komen werken. Wanneer wij met u een nieuwe afspraak willen maken, zullen wij dit telefonisch doen.

Wanneer de werkzaamheden zijn afgerond, zullen de adresgegevens worden vernietigd. Uw gegevens zullen niet voor commerciële doelen worden gebruikt, of worden verstrekt aan derden.

De reden dat wij u verzoeken om de afspraak te bevestigen of te annuleren is om te voorkomen dat onze monteur voor een gesloten deur staat.

Voor vragen of meer informatie

Contacteer ons